UNIEKE HOESJES EN COVERS OP MAAT

GoCustomized.com is dé specialist in originele hoesjes die je ook zelf kunt ontwerpen.

Snelle, gratis verzending

SuperSnelle levering mogelijk: voor 11.59 uur besteld - vandaag nog in huis, voor 23.59 uur besteld - morgen in huis

Achteraf betalen mogelijk.

Wij accepteren iDeal, Bancontact Mr Cash, Paypal, Achteraf betalen en Direct e-banking.

Klantbeoordeling :

GoCustomized door een vergrootglas

Klanten service GoCustomized

Als jij jouw order hebt geplaatst bij GoCustomized gaat dit bij ons meteen door naar de productie. Eenmaal geproduceerd, wordt het pakketje zo snel mogelijk naar u huis gestuurd via de post.  Onze klantenservice zorgt ervoor dat alles perfect verloopt met jouw bestelling en beantwoordt uw vragen. Wil jij meer weten over hoe alles in zijn werk gaat bij GoCustomized? Lees dan verder!    

Foto van Gocustomized.com Foto van Gocustomized.com

Bij GoCustomized zorgen er veertien werknemers ervoor dat jij zo snel en efficiënt mogelijk antwoord krijgt op al uw vragen. In dit artikel vertellen we meer over hoe het werkt met ons klanten service, aan de andere kant van de computer!

Foto van Gocustomized.com Foto van Gocustomized.com

*Hoe neem je contact met ons op?

Om contact met ons op te nemen met betrekking op jou bestelling, email dan naar:support@gocustomized.nl. Wij traceren jou ordernummer en zoeken een geschikte oplossing. Je kan ons ook beriken via onze Facebook page of op Twitter.

Als je meer informatie wil over een B2B bestelling kun je contact met ons opnemen via sales@gocustomized.com.

blog nl 3 Foto van Google

Antwoord op al jouw vragen

Gocustomized antwoord op 50% van de mails binnen 8 uur tijd en naar 18% binnen 1 uur.  A response is sent to 50% of emails within 8 hours, under 1 hour for 18%. In 2017 is ons doel om 80% van alle vragen binnen 6 uur te behandelen. Gocustomized kan jou vragen beantwoorden in 6 talen: Engels, Frans, Duits, Italiaans en Spaans.  

Onze klantenservice is beschikbaar van Maandag tot en met Vrijdag van 9 tot half 6. Gocustomized antwoord de mails niet via een automatische mail. Er word speciaal aandacht gegeven aan elke nieuwe mail.

blog 4 nl Foto van google

Veelgestelde vragen

Je kunt gelijk toegang krijgen op jouw antwoord via onze FAQ.

  • Waar is/blijft mijn bestelling?

Bij inloggen bij u account, kun je zien wat de status is van jouw bestelling ( Bezig / In productie / Verstuurd ). Ook heb je op jou account toegang tot de track&trace link zodat je jouw bestelling kan volgen.

  • Hoe kan ik mijn pakketje volgen?

Als jou pakketje is verstuurd word er ook gelijk een email verzonden met de link die jij kan volgen. Als er een probleem met de link is of loop je tegen een ander probleem aan? Twijfel niet om ons te informeren!

  • Het lukt niet om de foto te uploaden

Zorg ervoor dat de foto is geupload in .jpg. .gif. Of .png. Formaat. Ook mag het bestand niet meer dan 6MB zijn en moet de internet goed verbonden zijn.

Vind meer veelgestelde vragen en antwoorden in onze veelgestelde vragen kopje!

Deze blog is geposted in Smartphones en tagged our team, support team, support, GoCustomized op Februari 14, 2017 door Jara.

Geef een reactie
Direct 5% korting op je eerste bestelling!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!