Zorg voor positiviteit en stuur iemand een cadeautje: gratis cadeauverpakking en persoonlijk kaartje. Blijf Verbonden!

Hoe kunnen we je helpen?

Populaire onderwerpen verzending, retour, betaling

Retouren

Kan ik mijn geld terugkrijgen als ik mijn product retourneer?

Omdat het gepersonaliseerde producten zijn, kunnen wij het geld van je bestelling niet terugstorten. Het product is namelijk persoonlijk voor jou gemaakt.

Hebben we je nog niet kunnen helpen? Neem contact met ons op voor direct support.

neem contact op
Vragen

We zijn gewoon open: bestellen tijdens het Corona virus.

De effecten van het Covid-19-virus het grootste deel van de wereld treffen, wilden we een update met u delen over hoe we de situatie aanpakken en wat we doen om onze medewerkers en klanten te beschermen.
Het is belangrijk voor ons om u te laten weten dat we nog steeds op tijd produceren en verzenden, hoewel de levering vertraging kan oplopen. Bij elke bestelling krijgt u een exacte verzenddatum en een verwachte leverdatum. Alle bestellingen worden met dezelfde zorg verwerkt en aangemaakt als altijd.
De situatie is natuurlijk ernstig en daarom nemen we alle nodige voorzorgsmaatregelen om het hele GoCustomized-team veilig te houden. Ten eerste is thuiswerken ingesteld voor al die functies die dit mogelijk maken, en ten tweede voor degenen die de bestellingen moeten voorbereiden en daarom persoonlijk in onze productiefaciliteit moeten zijn, hebben we extreme voorzorgsmaatregelen genomen om de reiniging te versterken en hygiënemaatregelen, het vergemakkelijken van handschoenen, het dagelijks controleren van de gezondheidstoestand, het vergroten van de afstand tussen werkplekken of het instellen van afzonderlijke diensten, onder andere.
Iedereen is in orde en dankbaar voor uw voortdurende steun.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed bij jullie ontvangen?

Controleer dan altijd ook je map voor ongewenste reclame of spam. Als de bevestigings e-mail niet in een van deze mappen terecht is gekomen en je ook nog steeds geen e-mail van ons hebt ontvangen, kunt u ons dit laten weten.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk. Om een snelle levering te garanderen, wordt je bestelling onmiddellijk verwerkt door ons productieteam op het moment dat jij je bestelling plaatst. Dit is een geheel geautomatiseerd proces. Zorg er dus voor dat jij geheel tevreden bent over je ontwerp voordat je deze voltooid.

Wat zijn de verzendkosten en -tijden?

Onderstaande prijzen zijn exclusief BTW

Voor de verzending hanteren we de volgende verzendkosten en -tijden:


  • Premium (GLS) (Geen levering op zaterdag. Vrijdag voor 16.00u besteld, maandag in huis.) € 4,09
  • Standaard (PostNL) (Levering di-za. Voor de bezorging hoef je niet thuis te zijn, deze past door de brievenbus. Geen Track&Trace mogelijk.) € 0,00

Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?

Gegarandeerde levering
Als u kiest voor de premium verzendmethode dan garanderen we de bezorgdatum die wordt weergegeven tijdens het afrekenen. De datum houdt ook rekening met de productie tijd. Daarnaast ontvangt u een Track&Trace link zodra uw bestelling is verstuurd om uw zending te kunnen volgen.

Geschatte afleverdatum
Heeft uw iets meer tijd dan kunt u kiezen voor de standaard verzendmethode. De bezorgdatum geeft een inidicatie en is dus geen gegarandeerde bezorgdatum aangezien er vele factoren invloed kunnen hebben op de levertijd. Ook is er geen mogelijkheid om met een Track&Trace link uw zending te volgen.

Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?

In je account op onze website heb je de mogelijkheid om je bestelling te volgen. Op het moment dat je bestelling bij ons verzonden wordt, ontvang jij in je e-mail een track&trace nummer. Het kan echter enkele uren duren totdat je bestelling zichtbaar is, controleer dit dus nogmaals voordat je contact opneemt met ons support team.

Feestdagen

Houd tijdens (Nederlandse) feestdagen en drukke periodes rekening met een langere verwerking en aflevering van je bestelling. Op feestdagen worden bestellingen niet door ons of onze transporteurs verwerkt. Bestellingen die de dag voor de feestdag of op de feestdag zelf geplaatst worden, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

1 Januari - Nieuwjaar
10 April - Goede vrijdag
13 April - Paasmaandag
27 April - Koningsdag
5 Mei - Bevrijdingsdag
21 Mei - Hemelvaart
1 Juni - Pinkstermaandag
25 en 26 december - Eerste en Tweede kerstdag