Verzending en Aflevering

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    Levertijd = productietijd + verzendtijd.

    De levertijd is de productietijd samen met de tijd die nodig is om je bestelling naar je te verzenden. Bestel je meerdere artikelen met ieder een andere productietijd? Dan worden alle artikelen samen verzonden op het moment dat je bestelling compleet is.

    Op de pagina van het artikel kun je de productietijd vinden.

    Levertijd:

    Standard (geen track&trace): 4-5 werkdagen (€0.00)
    Ophaalpunt UPS: voglende werkdagen ophalen bij Accespoint (€3.95)
    Track&trace GLS: voor 16:00 uur besteld, volgende werkdag in huis (€4.95)
    SuperSnel: op werkdagen en zondag voor 23:59 uur besteld- volgende werkdag in huis (€5.95)

    Als je nog vragen hebt, neem dan contact met ons op.

  • Wat zijn de verzendkosten en -tijden?

    Levertijd = productietijd + verzendtijd

    De levertijd is de productietijd samen met de verzendtijd. Bestel je meerdere artikelen met ieder een andere productietijd? Dan worden alle artikelen verzonden op het moment dat je bestelling compleet is.

    De productietijd van een artikel is te vinden op de pagina van het artikel.

    Levertijd:

    Standard (geen track&trace): 4-5 werkdagen (€0.00)
    Ophaalpunt UPS: voglende werkdagen ophalen bij Accespoint (€3.95)
    Track&trace GLS: voor 16:00 uur besteld, volgende werkdag in huis (€4.95)
    SuperSnel: op werkdagen en zondag voor 23:59 uur besteld- volgende werkdag in huis (€5.95)

     

  • Past mijn bestelling door de brievenbus?

    In de meeste gevallen moet je tekenen voor het ontvangst van je bestelling. Zorg ervoor dat jij of iemand anders beschikbaar is om de bestelling in ontvangst te nemen. Als het afleveradres geen toegankelijke brievenbus heeft, maak dan gebruik van een alternatief adres. Als je pakket aan ons wordt geretourneerd, dan brengen we de kosten voor het terugzenden van de bestelling bij jou in rekening.

    Mocht je nog vragen hebben, neem dan met ons contact op.

  • Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?

    In je account op onze website heb je de mogelijkheid om je bestelling te volgen. Op het moment dat je bestelling bij ons verzonden wordt, ontvang jij in je e-mail een track&trace nummer. Het kan echter enkele uren duren totdat je bestelling zichtbaar is, controleer dit dus nogmaals voordat je contact opneemt met ons support team.

    Was dit niet voldoende informatie? Neem contact met ons op.

  • Feestdagen

    Houd tijdens (Nederlandse) feestdagen en drukke periodes rekening met een langere verwerking en aflevering van je bestelling. Op feestdagen worden bestellingen niet door ons of onze transporteurs verwerkt. Bestellingen die de dag voor de feestdag of op de feestdag zelf geplaatst worden, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

    2 april - Tweede Paasdag
    27 april - Koningsdag
    10 mei - Hemelvaartsdag
    20 mei - Pinksteren
    25 en 26 december - Eerste en Tweede kerstdag

    Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Direct 5% korting op je eerste bestelling!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!