UNIEKE HOESJES EN COVERS OP MAAT

GoCustomized.com is dé specialist in originele hoesjes die je ook zelf kunt ontwerpen.

Snelle, gratis verzending

SuperSnelle levering mogelijk: voor 11.59 uur besteld - vandaag nog in huis, voor 23.59 uur besteld - morgen in huis

Achteraf betalen mogelijk.

Wij accepteren iDeal, Bancontact Mr Cash, Paypal, Achteraf betalen en Direct e-banking.

Klantbeoordeling :

Vragen en contact

Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder!

Actuele vragen

  • Feestdag(en)

    Op feestdagen zullen er geen bestellingen verwerkt worden en zullen onze vervoerders ook geen bestellingen verwerken. Bestellingen die geplaatst zijn vanaf de dag ervoor na 1600u en op de feestdag zelf zullen op de eerstvolgende werkdag verzonden worden. Ook zullen wij op deze dagen geen vragen beantwoorden via onze klantenservice.

    Feestdag(en):

    Hemelvaart - 25 mei 2017

    2de Pinksterdag 5 juni 2017

    1ste en 2de kerstdag - 25 & 26 december 2017

  • Mijn bestelling is niet bezorgd binnen de afgesproken levertijd, hoe kan dat?

    Wij versturen uw bestelling altijd binnen de afgesproken tijd. Heeft u uw bestelling toch te laat ontvangen, neem dan contact met ons op.

  • Wat is de levertijd naar België?
    Naar België duurt de levering gemiddeld twee werkdagen nadat u de verzendbevestiging hebt ontvangen. In sommige gevallen kan dit tot maximaal 5 werkdagen oplopen.
  • Hoe werkt een achteraf betaling met Afterpay (acceptgiro / digitale factuur)?

    Voor betaling met acceptgiro is het invullen van uw telefoonnummer verplicht (let op alleen cijfers gebruiken). AfterPay voert voor gocustomized het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij gocustomized betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €100 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Meest gevraagd

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Onze levertijd verschilt per product van 1 tot maximaal 3 werkdagen. Deze levertijd geldt vanaf de dag dat de bestelling geplaatst is, voor 17 uur. Per product staat duidelijk aangegeven wat de levertijd voor het betreffende product is. Als u producten met verschillende levertijden bestelt verzenden we de producten apart. U ontvangt uw product dus zo snel mogelijk. In uw account kunt u de voortgang van uw bestelling volgen.
  • Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
    Voor bestellingen binnen Nederland en België hanteren wij geen verzendkosten. Bezorging met Brievenbus Post (PostNL): 1-3 werkdagen € 0,00 Bezorging bij ophaalpunt (UPS): 2 werkdagen € 4,25 Bezorging met Track & Trace (GLS): volgende werkdag in huis € 4,95 Voor sommige afgelegen bestemmingen kunnen er extra verzendkosten worden gerekend, je kunt deze zien tijdens het afrekenen.
  • Ik krijg een foutmelding bij het ontwerpen, waarom lukt dit niet?

    Als het ontwerpen niet werkt of het lukt u niet uw afbeelding te uploaden of uw ontwerp te bestellen kunt u de volgende zaken nalopen:

    • Voldoet uw browser aan de systeemvereisten?
    • Is uw afbeelding van jpg, gif of png formaat en niet groter    dan 5MB? U kunt proberen de afbeelding op uw computer te    verkleinen of om te zetten naar een ander formaat.
    • Is uw internetverbinding snel genoeg en stabiel? Neem indien    nodig dichterbij uw router (wifikastje) plaats als u twijfelt.
    • Als u problemen ondervindt bij het uploaden van een foto of    bij het opslaan van uw ontwerp, leeg dan de cache van uw    browser, verwijder cookies en herstart uw browser. Kijk hier    voor meer informatie.
  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen en is dit veilig?
    U kunt bij gocustomized betalen door middel van iDeal, PayPal, Afterpay (acceptgiro), BanContact Mr Cash en Direct e-banking. Onze betalingen worden afgehandeld door de provider Icepay. Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
  • Krijg ik garantie op mijn bestelling?
    Mocht de bedrukking op uw product niet kloppen of mochten er beschadigingen zijn, neem dan contact met ons op onder vermelding van uw ordernummer. Het is niet mogelijk een op maat gemaakt product te ruilen of retourneren. Het gaat namelijk om een product wat speciaal voor u ontworpen en gemaakt is. Wij zullen wel altijd met u samen zoeken naar een correcte oplossing.

Het ontwerpen

  • Hoe kan ik mijn eigen ontwerp maken?

    In 3 simpele stappen kunt u uw eigen ontwerp maken. U kunt gebruik maken van eigen foto’s, logo's en teksten maar wij bieden ook de gelegenheid gebruik te maken van standaard ontwerpen en kleuren. Meer uitleg over het ontwerpen staat hier.

  • Welke afbeeldingen kan ik gebruiken en hoe maak ik zelf een bestand?

    U kunt JPG, PNG of GIF afbeeldingen uploaden tot maximaal 6MB. Hoe hoger de resolutie is van de afbeelding die u uploadt, des te mooier het resultaat. U kunt ook een ontwerp eerst op de computer maken met bijvoorbeeeld Adobe Photoshop of gratis tools zoals Pixlr en upload dit ontwerp vervolgens via onze ontwerpmodule. Houd bij het ontwerpen een snijmarge aan van 3mm aan alle zijkanten en rondom de cameralens. 

  • Kan ik een afbeelding met transparante achtergrond gebruiken?
    Ja, dit kan. Onze ontwerpmodule ondersteunt PNG bestanden met transparante achtergrond.
  • Kan ik afbeeldingen van internet gebruiken?
    In principe kun u iedere afbeelding gebruiken die het JPG, PNG of GIF formaat heeft. Let er bij afbeeldingen van internet (bijvoorbeeld foto’s die u Facebook haalt) extra op dat de resolutie hoog genoeg is (dat u geen ‘blokjes’ ziet in de foto). Verder is het noodzakelijk dat u de rechten bezit op de foto die u uploadt naar gocustomized, of dat u toestemming hebt om deze te gebruiken. Weet u dit niet zeker?; vraag dit dan aan de maker van de foto.
  • Mag ik logo's gebruiken?
    In principe kun u iedere afbeelding gebruiken die het JPG, PNG of GIF formaat heeft, dus ook logo’s. Het is echter wel noodzakelijk dat u de rechten bezit op het logo dat u uploadt naar gocustomized, of dat u toestemming hebt om deze te gebruiken. Weet u dit niet zeker?; vraag dit dan aan de maker van het logo.
Meer...

Bestellen & betalen

  • Waar leveren jullie en op welke manieren kan ik betalen?
    Op dit moment ondersteunen wij iDeal, Paypal, Acceptgiro (Afterpay), Bancontact MrCash en Direct Ebanking als betalingsmethode. Wij leveren naar bijna alle Europese en verschillende wereldwijde bestemmingen. Voor België bedragen de verzendkosten €3,95 inclusief BTW. Voor overige internationale bestemmingen hanteren wij een tarief vanaf €6,95 (Europese bestemmingen) tot €9,95 (bestemmingen buiten Europa). Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
  • Kan ik een ander afleveradres invoeren?
    Ja, dit kunt u aangeven tijdens het afrekenen van uw bestelling.
  • Hoe wissel ik een kortingscode in?
    Dit kun u doen op het moment dat uw bestelling in uw winkelwagen zit. Ga hiervoor naar uw winkelwagen en voer uw code onderin het scherm in. Werkt de code niet? Neem dan contact met ons op.
  • Ik krijg een foutmelding bij betaling met Afterpay, hoe kan ik dit oplossen?

    Afterpay voert namens GoCustomized de betalingen via Acceptgiro (achteraf) uit. Zij controleren voor ons ook uw gegevens. Als deze niet juist zijn ingevuld krijgt u de melding 'there has been an error processing your reuest'.

    Zorgt u er dus bij het betalen voor dat:

    1. Uw telefoonnummer ingevuld is met alleen cijfers en zodner landcode in het volgende formaat: bijv. 0612345678 of  02012345678

    2. Uw postcode is ingeveuld zonder spaties en met hoofdletters: bijv. 1234AA

    Als u een afwijzing krijgt om met Afterpay te betalen, kunt u de website van Afterpay raadplegen. 

  • Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling gekregen, is deze aangekomen?
    Kijk voor de zekerheid in de Spam of Ongewenste emailfolder van u mailbox. Als u de mail nog steeds niet hebt ontvangen neem dan contact met ons op onder vermelding van de dag en het tijdstip dat u uw bestelling hebt geplaatst en indien beschikbaar ook het ordernummer.
Meer...

Levering & Garantie

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Onze levertijd verschilt per product van 1 tot maximaal 3 werkdagen. Deze levertijd geldt vanaf de dag dat de bestelling geplaatst is, voor 17 uur. Per product staat duidelijk aangegeven wat de levertijd voor het betreffende product is. Als u producten met verschillende levertijden bestelt verzenden we de producten apart. U ontvangt uw product dus zo snel mogelijk. In uw account kunt u de voortgang van uw bestelling volgen.

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    De status van uw bestelling kun u volgen in uw account.

  • Er staat dat mijn bestelling verzonden is maar na 2 dagen is hij nog niet geleverd?
    Wij versturen alle producten met brievenbuspost van PostNL. Normaal gesproken vind de levering van uw product dan de werkdag na verzending plaats. Verzending neemt helaas in sommige uitzonderlijke gevallen 5 werkdagen in beslag. Track&Trace is helaas niet mogelijk omdat het brievenbuspost betreft. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen na verzending nog niet ontvangen= Neem dan contact met ons op onder vermelding van uw ordernummer.
  • Kan ik mijn bestelling terugsturen en mijn geld terug krijgen?

    Voor producten met een eigen ontwerp geldt dat het niet mogelijk is dit op maat gemaakte product te ruilen of retourneren. Het gaat namelijk om een product wat speciaal door u ontworpen en voor u gemaakt is. Mocht de bedrukking niet kloppen of er zijn beschadigingen, neem dan contact met ons op onder vermelding van u ordernummer. Alle producten die niet speciaal voor u gemaakt zijn (onder meer de 'standaard cases' zonder bedrukking) vallen onder het herroepingsrecht. Dit betekent dat u zonder opgaaf van reden uw product binnen 14 dagen kunt retourneren. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie over dit onderwerp.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
    Dit is helaas niet mogelijk; zodra de bestelling geplaatst is wordt deze in productie genomen om een zo snel mogelijke levertijd te garanderen. Dit is een geautomatiseerd proces. Als u een verkeerd adres heeft ingevoerd of een andere fout heeft gemaakt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, wij doen ons best dit nog te wijzigen.
Meer...

Privacy & Klachtenregeling

  • Ik heb een klacht over mijn bestelling of over de dienstverlening. Wat kan ik doen?

    ​Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven via support@gocustomized.com.

    Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

    Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar gocustomized.com bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

  • Hoe gaan jullie met mijn persoonlijke gegevens om?

    Voor de omgang met uw persoonlijke gegevens heeft GoCustomized BV een Privacy Policy opgesteld. Deze kunt u hier raadplegen.

Systeemvereisten & foutmeldingen / bugs

  • Ontwerpen in windows 8.1 / Google Chrome / touchscreen

    In PC's met een touchscreen die als besturingssysteem Windows 8.1 hebben en als browser Google Chrome werkt het ontwerpen mogelijk niet optimaal. Met name het verslepen van een foto met de muis functioneert niet naar behoren. Om dit op te lossen volgt u de volgende stappen:

    1. Ga naar chrome://flags/ (kopieer deze link in het adresveld van uw browser)

    2. Zet onderstaande instellingen op 'uitgeschakeld' en herstart de browser.

  • Ik krijg een foutmelding bij betaling met Afterpay, hoe kan ik dit oplossen?

    Afterpay voert namens GoCustomized de betalingen via Acceptgiro (achteraf) uit. Zij controleren voor ons ook uw gegevens. Als deze niet juist zijn ingevuld krijgt u de melding 'there has been an error processing your reuest'.

    Zorgt u er dus bij het betalen voor dat:

    1. Uw telefoonnummer ingevuld is met alleen cijfers en zodner landcode in het volgende formaat: bijv. 0612345678 of  02012345678

    2. Uw postcode is ingeveuld zonder spaties en met hoofdletters: bijv. 1234AA

    Als u een afwijzing krijgt om met Afterpay te betalen, kunt u de website van Afterpay raadplegen. 

  • Waar moet mijn computer aan voldoen om te kunnen ontwerpen en bestellen?
    De ontwerpmodule wordt ondersteund door de belangrijkste browsers: minimaal Internet Explorer 9 (IE9), Google Chrome, Firefox of Apple Safari is vereist. Om de uploadfuctionaliteit op de iPhone en iPad te gebruiken moet de besturingssoftware minimaal versie (iOS 6) zijn.

Contact & Voorwaarden

  • Wat zijn de algemene voorwaarden van GoCustomized?

    De algemene voorwaarden kunt u hier vinden en deze zijn geregistreerd bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam onder nr 57214336.

  • Hoe kan ik contact opnemen?

    Contact opnemen is het makkelijkst via ons contactformulier. Op werkdagen krijgt u uiterljk binnen 24 uur een antwoord, maar meestal veel sneller. vermeld bij vragen over uw bestelling altijd uw ordernummer. 

Vind uw antwoord
Mijn Winkelwagen

Je hebt niets in je winkelwagen.

Direct 5% korting op je eerste bestelling!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!