Gratis cadeauverpakking en persoonlijk kaartje bij jouw hoesje.

Hoe kunnen we je helpen?

Populaire onderwerpen verzending, retour, betaling

Contact

Hoe kan ik contact opnemen?

De meest eenvoudige manier voor jou om met ons contact op te nemen is door middel van ons contactformulier. Je krijgt binnen 24 uur antwoord, maar in de meeste gevallen ontvang je al binnen enkele uren een antwoord van ons support team. Wij antwoorden op je bericht gedurende werktijden van Maandag tot en met Vrijdag. Het is mogelijk dat een reactie van ons terecht is gekomen in je spam map, controleer deze map dan ook altijd.

Hebben we je nog niet kunnen helpen? Neem contact met ons op voor direct support.

neem contact op
Vragen

Wat is er veranderd door COVID-19?

In verband met de wereldwijde uitbraak van het COVID-19 virus willen we je graag informeren over de extra genomen maatregelen.
Allereerst erg belangrijk om te melden dat we nog steeds volop produceren en op tijd onze orders versturen. De levering van de order kan echter wel wat langer op zich laten wachten. Zoals altijd zullen we je bij iedere order een verwachte verzenddatum met bijbehorende levertijden tonen. Zodra je order is verstuurd vragen we in sommige situaties om wat extra geduld, ongeveer een week, mocht het wat langer duren. Onze transport partners doen hun uiterste om alle orders zo snel mogelijk af te leveren, echter is er momenteel sprake van extreem toegenome vraag en zijn er ook in transport extra veiligheidsmaatregelen noodzakelijk. Wij zijn continue in contact met onze partners en doen er alles aan om vertragingen te voorkomen.
Conform de richtlijnen van de autoriteiten werkt zoveel mogelijk personeel vanuit huis indien de functie dat toelaat. Voor het productie team hebben we extra veiligheidsmaatregelen genomen met aangepaste werktijden, verspreiden van werk en voorkomen van onnodig contact en bewegingen van goederen en medewerkers. Onze werkplekken worden dagelijks gereindigd en het personeel draagt standaard een mondkapje en handschoenen in het productie proces. Uiteraard worden alle orders met dezelfde hoge kwaliteitsstandaarden geproduceerd en verstuurd.
We stellen je extra begrip en support zeer op prijs.
Stay Safe

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed bij jullie ontvangen?

Controleer dan altijd ook je map voor ongewenste reclame of spam. Als de bevestigings e-mail niet in een van deze mappen terecht is gekomen en je ook nog steeds geen e-mail van ons hebt ontvangen, kunt u ons dit laten weten.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk. Om een snelle levering te garanderen, wordt je bestelling onmiddellijk verwerkt door ons productieteam op het moment dat jij je bestelling plaatst. Dit is een geheel geautomatiseerd proces. Zorg er dus voor dat jij geheel tevreden bent over je ontwerp voordat je deze voltooid.

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Als je een verzendmethode met een trackinglink gekozen hebt, ontvang je de link om je bestelling te volgen via e-mail. Je vindt deze link in de verzendbevestiging die je van ons hebt gekregen. Als je erop klikt, word je doorgestuurd naar de webpagina van de vervoerder die je gekozen hebt.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We bieden verschillende verzendmethoden aan, zodat je kunt kiezen of je er een met een trackinglink wilt of niet, en ook hoelang je op de bezorging van je bestelling wilt wachten.

Wat is het verschil tussen Gegarandeerde en Geschatte levering?

Gegarandeerde leveringsdatum
Als je een verzendmethode met een gegarandeerde leveringsdatum kiest, geven we je een concreter tijdstip voor de levering van je bestelling. Je ontvangt een trackinglink om je bestelling te volgen.

Geschatte leveringsdatum

Als je een verzendmethode met een geschatte leveringsdatum kiest, geven we je een schatting van de levertijd. Dit betekent dat de bestelling vóór of na de bij de kassa opgegeven datum kan aankomen. Deze optie bevat geen trackinglink.

 

Ondanks de huidige omstandigheden worden de meeste bestellingen op tijd geleverd. Samen met onze vervoerders doen we ons uiterste best om de opgegeven datum te halen, maar er kunnen zich situaties voordoen waar wij geen invloed op hebben. We danken je bij voorbaat voor je geduld en begrip.

Wat zijn de verzendkosten en -tijden?

Onderstaande prijzen zijn exclusief BTW

Voor de verzending hanteren we de volgende verzendkosten en -tijden:


  • Premium (GLS) (Geen levering op zaterdag. Vrijdag voor 16.00u besteld, maandag in huis.) € 4,09
  • Ophaalpunt (UPS) (Je kunt je bestelling ophalen bij een accespoint van UPS. Openingstijden kunnen verschillen per ophaalpunt.) € 3,26
  • Standaard (PostNL) (Levering di-za. Voor de bezorging hoef je niet thuis te zijn, deze past door de brievenbus. Geen Track&Trace mogelijk.) € 0,00

Feestdagen

Houd tijdens (Nederlandse) feestdagen en drukke periodes rekening met een langere verwerking en aflevering van je bestelling. Op feestdagen worden bestellingen niet door ons of onze transporteurs verwerkt. Bestellingen die de dag voor de feestdag of op de feestdag zelf geplaatst worden, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

1 Januari - Nieuwjaar
5 April - Goede vrijdag
27 April - Koningsdag
13 Mei - Hemelvaart
24 Mei - Pinkstermaandag
25 en 26 december - Eerste en Tweede kerstdag