Meest gevraagd

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Onze levertijd verschilt per product van 1 tot maximaal 3 werkdagen. Deze levertijd geldt vanaf de dag dat de bestelling geplaatst is, voor 16 uur. Per product staat duidelijk aangegeven wat de levertijd voor het betreffende product is. Als u producten met verschillende levertijden bestelt verzenden we de producten samen. U ontvangt uw product dus zo snel mogelijk. In uw account kunt u de voortgang van uw bestelling volgen.

  • Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
    Voor bestellingen binnen Nederland en België hanteren wij geen verzendkosten. Bezorging met Brievenbus Post (PostNL): 1-3 werkdagen € 0,00 Bezorging bij ophaalpunt (UPS): 2 werkdagen € 4,25 Bezorging met Track & Trace (GLS): volgende werkdag in huis € 4,95 Voor sommige afgelegen bestemmingen kunnen er extra verzendkosten worden gerekend, je kunt deze zien tijdens het afrekenen.
  • Ik krijg een foutmelding bij het ontwerpen, waarom lukt dit niet?

    Als het ontwerpen niet werkt of het lukt u niet uw afbeelding te uploaden of uw ontwerp te bestellen kunt u de volgende zaken nalopen:

    • Voldoet uw browser aan de systeemvereisten?
    • Is uw afbeelding van jpg, gif of png formaat en niet groter    dan 5MB? U kunt proberen de afbeelding op uw computer te    verkleinen of om te zetten naar een ander formaat.
    • Is uw internetverbinding snel genoeg en stabiel? Neem indien    nodig dichterbij uw router (wifikastje) plaats als u twijfelt.
    • Als u problemen ondervindt bij het uploaden van een foto of    bij het opslaan van uw ontwerp, leeg dan de cache van uw    browser, verwijder cookies en herstart uw browser. Kijk hier    voor meer informatie.
  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen en is dit veilig?
    U kunt bij gocustomized betalen door middel van iDeal, PayPal, Afterpay (acceptgiro), BanContact Mr Cash en Direct e-banking. Onze betalingen worden afgehandeld door de provider Icepay. Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
  • Krijg ik garantie op mijn bestelling?
    Mocht de bedrukking op uw product niet kloppen of mochten er beschadigingen zijn, neem dan contact met ons op onder vermelding van uw ordernummer. Het is niet mogelijk een op maat gemaakt product te ruilen of retourneren. Het gaat namelijk om een product wat speciaal voor u ontworpen en gemaakt is. Wij zullen wel altijd met u samen zoeken naar een correcte oplossing.
Direct 5% korting op je eerste bestelling!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!