Hoe kunnen we je helpen?

Populaire onderwerpen verzending, retour, betaling

Privacy & Voorwaarden

Hoe gaan jullie met mijn persoonlijke gegevens om?

Raadpleeg ons privacybeleid als je graag meer informatie zou willen hebben over hoe GoCustomized BV. omgaat met jouw persoonlijke informatie: https://www.gocustomized.nl/privacy_policy/

Wat zijn de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden zijn hier te vinden: https://www.gocustomized.nl/algemene-voorwaarden/

Hebben we je nog niet kunnen helpen?

neem contact op
Vragen

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed bij jullie ontvangen?

Controleer dan altijd ook je map voor ongewenste reclame of spam. Als de bevestigings e-mail niet in een van deze mappen terecht is gekomen en je ook nog steeds geen e-mail van ons hebt ontvangen, kunt u ons dit laten weten.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk. Om een snelle levering te garanderen, wordt je bestelling onmiddellijk verwerkt door ons productieteam op het moment dat jij je bestelling plaatst. Dit is een geheel geautomatiseerd proces. Zorg er dus voor dat jij geheel tevreden bent over je ontwerp voordat je deze voltooid.

Wat zijn de verzendkosten en -tijden?

Voor de verzending hanteren we de volgende verzendkosten en -tijden:
  • Standaard (SANDD): Brievenbuspost - 2 à 3 werkdagen (Levering di-za. Voor de bezorging hoef je niet thuis te zijn, deze past door de brievenbus. Geen Track&Trace mogelijk.) € 0,00
  • Snel (GLS): Track&Trace - voor 16u besteld, volgende werkdag in huis (Geen levering op zaterdag. Vrijdag voor 16.00u besteld, maandag in huis.) € 4,09
  • Ophaalpunt (UPS): Track&Trace - voor 16u besteld, volgende werkdag ophalen. (Je kunt je bestelling ophalen bij een accespoint van UPS. Openingstijden kunnen verschillen per ophaalpunt.) € 3,26
  • SuperSnel (SameDay): op werkdagen voor 11.59u besteld, vandaag nog in huis (Avondlevering tussen 18.00 en 21.00 uur. Geen levering op zaterdag & zondag.) € 4,92

Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?

In je account op onze website heb je de mogelijkheid om je bestelling te volgen. Op het moment dat je bestelling bij ons verzonden wordt, ontvang jij in je e-mail een track&trace nummer. Het kan echter enkele uren duren totdat je bestelling zichtbaar is, controleer dit dus nogmaals voordat je contact opneemt met ons support team.

Feestdagen

Houd tijdens (Nederlandse) feestdagen en drukke periodes rekening met een langere verwerking en aflevering van je bestelling. Op feestdagen worden bestellingen niet door ons of onze transporteurs verwerkt. Bestellingen die de dag voor de feestdag of op de feestdag zelf geplaatst worden, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

22 april - Tweede Paasdag
27 april - Koningsdag
30 mei - Hemelvaartsdag
10 juni - Pinksteren
25 en 26 december - Eerste en Tweede kerstdag

Direct 5% korting op je eerste bestelling!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!